ادعاي سرقت مسلحانه از دو افغاني در يزد دروغ از آب درآمد
يزد- دو زن افغاني در يزد با ربوده شدن دو ميليون و 350 هزار تومان وجه نقد از منزلشان، از ترس شوهرانشان به دروغ آنرا سرقت مسلحانه قلمداد کردند.

به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا:دو زن افغاني ساکن شهرستان يزد، ديروز پس از ربوده شدن مبلغ دو ميليون وسيصو پنجاه هزار تومان وجه نقد از منزلشان، از ترس شوهرانشان موضوع را به دروغ سرقت مسلحانه جلوه دادند که ساعاتي بعد دستشان توسط ماموران رو شد.

براساس اين گزارش، ماموران اداره آگاهي پس از مطلع شدن از موضوع سرقت و حضور درمحل حادثه، با تحقيقات و بازجويي از ساکنان منزل فوق و همسايگان مجاور به کذب بودن سرقت مسلحانه پي برده و بار ديگر بازجويي از دو زن افغاني را انجام دادند.

 اين در حالي است که اين بار هر دو به کذب بودن ادعايشان اعتراف کرده و افزودند از آنجا که صبح روز حادثه بدون اجازه همسرانشان از خانه خارج و زماني که بازگشتيم متوجه ربوده شدن مبلغ فوق از صندوقچه هاي داخل اتاق شديم، به علت ترس از شوهرانمان، موضوع را سرقت مسلحانه اعلام نموديم.

در حال حاضر موضوع تحت بررسي پليس است.

يزدفردا                                                                                                                                             پليس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا